|
Starogardzkie Bractwo Rycerskie Wici Starogardzkiego Bractwa Rycerskiego
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty
Mistrz Bractwa
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 547
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBR
|
Wysłany: Wto 10:36, 19 Kwi 2011 Temat postu: GRUNWALD 2011 |
|
|
WSTĘPNA LISTA OSÓB JADĄCYCH NA GRUNWALD:
PONIEDZIAŁEK:
1. Karol
2. Beata
3. Czaki
4. Dawid
5. Tomek
6. Nabi
7. Maciej
8. Mariusz
9. Kasia
CZWARTEK:
1. Kędzior
2. Qdłaty
3. Martyna
4. Sonia
5. Dawid S.
6. Gosia
7. Druss
8. Pafi
9. Aga
10. Olo
11. Kuba
staszek kula Wysłany: Wto 21:43, 21 Wrz 2010 napisał: |
Proszę się zapoznać i zastosować
Nadsyłanie zgłoszeń od dziś do dnia 08.05.2011 do północy. Po tym terminie nie przyjmuję żadnych zgłoszeń. Do tego terminu maja także być dostarczone wszystkie ewentualne poprawki, co do których będę wypowiadać się po otrzymaniu zgłoszenia zgodnie z poniższymi wymogami.
Nowe grupy lub grupy, co do których były zgłaszane zastrzeżenia w ubiegłym roku proszę przesyłać zgłoszenia jak najszybciej.
Obowiązuje kolejność zgłoszeń. Przed zgłoszeniem do formacji bojowej (łucznicy, artyleria, lekka piechota, chłopi itp.) konieczne jest uzyskanie akceptacji w obozie chorągwi ciężkiej (czyli mieć miejsce do obozowania).
W zgłoszeniu proszę zawrzeć dane – imię, nazwisko, wiek, numer pesel, funkcję obozową, grupa. Proszę dołączyć zdjęcia wszystkich strojów, które będą noszone w trakcie imprezy oraz ikonografię, która je potwierdza. W razie niejasności będę prosił o dosyłanie szczegółowych zdjęć i wyjaśnień. W ostateczności zastrzegam sobie prawo do nie zaakceptowania konkretnej sztuki ubioru i/lub uzbrojenia bez podania przyczyny.
WYMAGANIA CHORĄGWI „GOŃCZEJ” NA 2011r
Wymagana spójność historyczna stroju oraz datowanie zgodne z wymogami organizatorów na okres 1380-1420r. Wymagana spójność historyczna odnośnie odtwarzanej klasy społecznej.
Minimalne wymagania stroju męskiego na rok 2011:
- koszula bez troczków
- gacie w zależności od używanych nogawic
- dublet (sznurowanie "na drabinkę" lub zapinany na guziki)
- nogawice rozdzielne ze stopą bądź łączone z saczkiem, najlepiej ze stopą lub w przypadku strzemiączka odpowiednie historyczne skarpety szyte lub nailbindingowe.
- nakrycie głowy (dzidziuś plus ewentualnie czapka filcowa, kaptur, kapelusz słomiany)
- buty ze skórzaną podeszwą
Zalecane posiadanie większej ilości kompletów odzieży oraz osobnych strojów (gacie + koszula) do budowy obozu. Zalecane posiadanie stroju wierzchniego oraz odświętnego, a w przypadku panów rycerzy obowiązkowe (houpelanda, cotehardie, robe z odpowiednim nakryciem głowy) – do użytku w odpowiednich momentach (wici, uczta).
Minimalne wymagania stroju kobiecego na rok 2011:
- giezło z dekoltem dopasowanym do sukni
- gacie
- nogawiczki
- suknia obozowa z rękawem(dowolnie długość rękawa, przy krótkim ewentualnie dopinane rękawki)
- nakrycie głowy (minimum chustka ewentualnie gremlinka, kapelusz słomiany i kaptur noszone do chustki)
- buty ze skórzaną podeszwą
Zalecane posiadanie większej ilości kompletów stroju. Zalecane stroje wierzchnie i odświętne, a w przypadku dam obowiązkowe (houpelandy, cotehardie, suknie typu robe, surcot z odpowiednim nakryciem głowy – a imię jego czterdzieści i cztery) – do użytku w odpowiednich momentach (wici, uczta).
Uczestnictwo w wiciach tylko i wyłącznie w strojach odświętnych, lub dla pocztów sztandarowych grup w częściowym lub pełnym uzbrojeniu bojowym.
Akcesoria - paski, torebki, sakwy, szpile, biżuteria - zgodna z okresem historycznym
Materiały - len, barchan (bawełnolen), wełna, jedwab, konopie, skóra, futro
Typy tkanin – aksamit jedwabny(tylko w houpelandzie, surcot), atłas, satyna, płótno, sukno, tkaniny o splotach skośnych (jodełka itp.)
Zalecane ręczne szycie, ale szycie maszynowe z ręcznym wykończeniem także jest akceptowane. Konieczne wykończenie ręczne ubioru - dziurki na guziki, do wiązań, obrębienia rękawów, dekoltów itd.
Nie wchodzą pod żadnym warunkiem:
- dublety sznurowane na krótkie sznurki, bufiaste rękawy przy dubletach (tzw farsetto)
- dublety lniane
- sznurowane rękawy przy dubletach i sukniach
- rękawy dosznurowywane do korpusów
- kamizelki
- buty na gumowej podeszwie i inne współczesne obuwie
- suknie odcinane w pasie, wiązane z tyłu
- rzeczy wykonane z ewidentnie sztucznych materiałów
- nogawico – spodnie samonośne (XVI-wieczne)
- kolorowe koszule, giezła i dzidziusie
- koszule sznurowane pod szyją, ściągane rękawy przy nadgarstku
- giezła ściągane pod szyją
- długie tuniki bojowe (czyli zasłaniające kolano i dłuższe)
- wycinanka w tzw „blanki” na odzieży
Odnośnie sprzętu bojowego:
1.Hełm pełny z zasłoną typu psi pysk ew tzw małpa lub ewentualnie inne potwierdzone ikonograficznie rodzaje zasłon po konsultacji ze mną. Obowiązkowo do hełmu kołnierz pikowany i kolczy. Kołnierz kolczy wykończony w trójkaty nie jest akceptowany. Pikowanie wszyte w hełm – nie wchodzą hełmy tzw nabijane.
2.Naramienniki płytowe o właściwym kształcie historycznym na okres podany wyżej
3.Pełne ręce płytowe lub płatowe o odpowiednim kształcie potwierdzonym historycznie z poprawnymi liśćmi
4.Rękawice typu klepsydry (Pod tarczą również).Inne o historycznie potwierdzonym istnieniu w tym okresie . Najlepiej po konsultacji ze mna . Nie wchodzą rękawice spawalnicze.
5.Pełne nogi płytowe z pełną osłoną łydki i najlepiej kostki. Dopuszczalne zbrojniki.
6.Przeszywka i minimum kolczuga, jeśli płaty to z kolczugą ewentualnie dobrze osłonięte pachy w przeszywce. Dopuszczany także kirys wg odpowiedniego wzoru historycznego z ikonografią. Konieczna osłona pachwin i krocza. Kategorycznie zaszyte pachy w przeszywce.
7.Broń - miecze półtoraręczny do wyboru z tarczą, miecz jednoręczny, tasak, toporek. Nieostrzone o tępym niezaostrzonym sztychu.
8.Obowiązuje szata wierzchnia na zbroję zgodna z epoką.
9.Zastrzegam sobie prawo niewpuszczenia jakiegoś egzemplarza uzbrojenia i broni ze względu na bezpieczeństwo uczestników inscenizacji (tzn. dające słabą ochronę elementy opancerzenia, niewłaściwie wyglądająca i niebezpieczna broń). Przypominam, że wszystkie elementy uzbrojenia powinny mieć swoje odzwierciedlenie w ikonografii. Należy podać ją w zgłoszeniu. Do zgłoszenia wymagane zdjęcia w pełnym sprzęcie. Mogę prosić o dosłanie szczegółowych zdjęć niektórych elementów. Elementy uzbrojenia powinny być czyste, bez śladów rdzy i w miarę możliwości bez wgniotów. Broń wyczyszczona, bez zadziorów. Kategorycznie nie wpuszczamy kolczug i elementów kolczug ocynkowanych.
Łucznik i piechota lekka jak również artyleria - wymogi odnośnie sprzętu podają i dopuszczają do uczestnictwa w inscenizacji dowódcy odpowiednich formacji, po uzyskaniu miejsca obozowania. Dane dowódców i adresy mailowe podane są na stronie oficjalnej Grunwaldu. [link widoczny dla zalogowanych] – prawdopodobnie nie ulegną zmianie, ale będę informować w razie jakichś zmian. Poza tym formacja różowych prosiaczków ma oddzielne wymogi i trzeba je spełnić poza wszystkim.
Oczywiście datowanie dotyczy też namiotów - muszą być zachowane w konwencji całego obozu. Dopuszczalne namioty bawełniane, maszynowo szyte. W sprawach życia obozowego wymagane posiadanie naczyń historycznych (glinianych, drewnianych, cynowych itp.). Nakaz posiadania sienników w celu ograniczenia zużycia słomy i siana (a nie wyściełanie całego namiotu). Zakaz używania kostek siana i słomy do siedzenia przy ogniskach – zbicie ławeczki nie jest trudne, poza tym jest to bezpieczniejsze ze względu p/poż. Pozwoli to także na ograniczenie kosztów obozowiska, tym bardziej, że drewno magazynujemy u okolicznego zaprzyjaźnionego rolnika i ławeczki będą służyć przez lata.
Ewentualne odstępstwa od powyższego proszę konsultować ze mną. |
Jeśli coś chcemy ustalić, zaczniemy na spotkaniu. Na forum możemy kontynuować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kudłaty dnia Czw 9:57, 14 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Księciunio
Lewa Ręka mafi
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 16777215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:16, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam. Przekopiowałem tu regulamin Obozu Artystów i Kuglarzy, żeby wszyscy mogli się z nim zapoznać. Pamiętajcie, że termin zgłoszeń jest nieprzekraczalny. W zgłoszeniu musimy podać ilość osób (w tym niepełnoletnich i osobę za nich odpowiedzialną), ilość namiotów i wiat oraz termin przyjazdu.
Wszelkie osoby chcące wyjść do inscenizacji zgłoszenia proszę przesyłać do mnie. Mam na myśli walczących, ludzi do wioski oraz markietanki. Osoby, które pierwszy raz chcą wyjść na inscenizację, jak i nowy sprzęt osób które już wychodziły proszę o przesłanie zdjęć w celu weryfikacji.
Pozostałe informacje na będę podawał na bieżąco. W razie pytań piszcie lub dzwońcie.
A to REGULAMIN:
witajcie Ludkowie Mili
a wiecie Wy iż już raz 5 zaciąg do naszego Obozu czynię??? Rolling eyes
ehhh, jak ten czas leci.....
tak więc zaczynamy:
ostateczny termin zgłoszeń utrzymany zostaje jak roku przeszłego, czyli
3 maja 2011
i NAPRAWDĘ nie będzie możliwości po tym terminie przyjąć Waszego zgłoszenia, bo będą odesłane do Organizatora jak w roku zeszłym listy uczestników i TYLKO taką ilość identyfikatorów się otrzyma do Obozu ilu było zgłoszonych.
w pierwszym roku naszego istnienia było nas 51 osób + 17 od ogni, a w zeszłym roku 157 (bo nie wszyscy dojechali). wiem, wiem, są Obozy po 350 osób, ale nam nasza ilość zupełnie wystarczy, więc pilnujcie terminu aby nie obudzić się z "ręką w nocniku".
funkcje obozowe i regulaminy (nasze wewnętrzne i grunwaldzkie) pozostają bez zmian bo zakończyły się już procesy "Założeń Grunwaldu na lata 2006-2008" oraz historyczności ubiorów i wyposażenia (to rok 2009), więc weryfikacja przybyłych uczestników leży w gestii osób za to w Obozie odpowiedzialnych. wprawdzie jesteśmy kuglarzami i chłopstwem, ale wymogi w tej dziedzine nas też obowiązują.
tu jest zespolony Regulamin na 2011 rok:
Zasady ogólne
Obóz Artystów i Kuglarzy oraz Ognia stanowi podczas „Dni grunwaldzkich” miejsce zamieszkania grup lub osób nie przynależących do innych Chorągwi, a spełniających założenia działalności Obozu.
Funkcjonowanie tego obozu zawierać się będzie poprzez działania ukazujące kulturę średniowieczną w dziedzinach: tańca dawnego, teatru, muzyki, deklamacji, śpiewu, rzeźby, wszelkich sztuk cyrkowych, ogniowych i kuglarskich, malarstwa, kaligrafii, nauki obyczajów dawnych, a także w innych dziedzinach nie związanych bezpośrednio z rzemiosłem walk rycerskich, takich jak: zielarstwo, wróżby, plecionkarstwo, wyrób ozdób, rymarstwo, haft, wyszywanie, kramarstwo, gotowanie potraw i sztuki kulinarne, itp.
Warsztaty te przewidziane są dla wszystkich zainteresowanych uczestników całego obozowiska grunwaldzkiego i odbywać się będą na terenie Obozu lub w razie potrzeby w innym miejscu do tego ustalonym..
Działania te i ich rozkład czasowy, uzależnione będą od deklaracji osób chętnych do ich przeprowadzenia oraz ilości chętnych w ich uczestnictwie, a także do harmonogramu prób bitewnych.
Przynależność do Obozu NIE JEST warunkiem uczestniczenia w warsztatach, naukach, treningach, pokazach lub w innych działaniach obozowych, ani prowadzenia ich.
Działania grup lub osób chcących prowadzić warsztaty, nauki, treningi lub pokazy (albo chcących w nich uczestniczyć), a nie zamieszkujących w Obozie Artystów, Kuglarzy i Ognia, są otwarte i mile widziane, czyli: WITAJCIE U NAS W GOŚCI.
Regulamin Obozu Artystów i Kuglarzy – Grunwald 2011
Mimo odmiennej formy działania Obozu Artystów i Kuglarzy, obowiązują jak wszystkich zasady „Regulaminu grunwaldzkiego” oraz dokumentu „Cele, kierunek i rozwój Grunwaldu”.
Jako że specyfika Obozu nie przewiduje w nim bezpośredniego udziału zbrojnych, poniżej tekst obowiązującego Obóz Artystów i Kuglarzy Regulamin grunwaldzkiego:
„W historycznej części „Dni Grunwaldu” oraz inscenizacji „Bitwa pod Grunwaldem” mogą wziąć udział grupy oraz osoby indywidualne, należące do Kapituły Rycerstwa Polskiego, a i z poza niej. Dowódcy „Chorągwi Grunwaldzkich” przyjmują i akceptują zgłoszenia do .........., do ........... listy bractw powinny trafić do organizatorów, a ci do ........... dokonują ostatecznej akceptacji i weryfikacji. Grupy i osoby nie przyjęte do „Chorągwi Grunwaldzkich” nie będą mogły uczestniczyć w inscenizacji „Bitwy pod Grunwaldem” oraz mieszkać na terenie „Grodziska Grunwaldzkiego” (całość terenu zarządzanego przez organizatorów).
Lista grup i osób przyjętych do Chorągwi Grunwaldzkich ukaże się na stronie organizatorów „Bitwy pod Grunwaldem” [link widoczny dla zalogowanych] . Osoby i grupy nie ujęte na liście nie będą mogły uczestniczyć w inscenizacji „Bitwy pod Grunwaldem” oraz obozować na terenie „Grodziska Grunwaldzkiego”.
WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z TABELĄ, KTÓRA WSKAZUJE KIERUNEK ROZWOJU GRUNWALDU. PRZYGOTOWUJĄC UZBROJENIE, STRÓJ, NAMIOTY - MIEJCIE NA UWADZE, ŻE OD GRUNWALDU 2008 WSZYSTKICH BĘDZIE OBOWIĄZYWAŁ PRZEDZIAŁ CZASOWY 1350 – 1420. GRUNWALD 2006 i 2007 TO TYLKO OKRES PRZEJŚCIOWY DLA GRUNWALDÓW 2008 I NASTĘPNYCH, KTÓRY MA NAM UŁATWIĆ ZAMKNIĘCIE PRZEDZIAŁU CZASU W LATACH 1350 – 1420.
REGULAMIN UCZESTNICTWA
W trakcje pobytu obowiązuje Reguła i kodeks Rycerski!!!
Postanowienia tam zawarte dotyczą też grup i osób nie zrzeszonych w Kapitule.
A poza tym:
~
~
~
4. Bezwzględny zakaz spożywania alkoholu od godziny 00:00 w dzień inscenizacji, aż do jej zakończenia.
5. Bezwzględny zakaz używania środków odurzających w czasie „Dni Grunwaldzkich”
6. Bezwzględny zakaz używania broni czarnoprochowej poza inscenizacją.
7. Bezwzględny zakaz używania ręcznej broni czarnoprochowej (hakownice, piszczele itp.) podczas inscenizacji jak i poza nią. Wyjątek stanowi „inscenizacyjne” grupy strzelców.
~
9. Zakaz poruszania się z bronią długą poza terenem obozu.
10. Jedynymi osobami upoważnionymi do oficjalnych wypowiedzi dotyczących organizacji Grunwaldu udzielanych mediom są Organizatorzy i Rzecznik Prasowy .
11. Wszyscy mieszkańcy obozu oraz uczestnicy inscenizacji zobowiązani są do ubezpieczenia się od NW i OC, organizatorzy stworzą możliwość ubezpieczenia na miejscu.
~
~
~
15. Dowódcy chorągwi mogą wprowadzić wewnątrz chorągwiane obostrzenia dotyczące uzbrojenia ochronnego
~
~
~
20. Wprowadza się identyfikatory dla wszystkich uczestników Dni Grunwaldu (nie biorących udziału w inscenizacji), które upoważniają do obozowania na terenie „Grodziska Grunwaldzkiego”. Do 12 lat pod opieką rodziców bez identyfikatorów, 13–17 lat identyfikatory, zgoda rodziców oraz wskazanie opiekuna pełnoletniego, 18 lat i więcej - identyfikator. Osoby nie posiadające identyfikatorów w godz. 22:00 do 8:00 nie mogą przebywać na terenie „Grodziska Grunwaldzkiego”
~
22. Każdy z uczestników „Dni Grunwaldu” może posiadać tylko jeden rodzaj identyfikatora (poza organizatorami).
23. Tworzenie chorągwi winno odbywać się z wyprzedzeniem, nawet kilkumiesięcznym. Niedopuszczalnym jest tworzenie chorągwi przed samą inscenizacją. Wszyscy uczestnicy przybywający na pola Grunwaldu, powinni być przypisani do konkretnej znanej im chorągwi.
~
~
O GRODZISKU GRUNWALDZKIM
OD ROKU 2007 W GRODZISKU MOGĄ BYĆ ROZBIJANE TYLKO NAMIOTY Z GODNE Z IKONOGRAFIĄ I ŹRÓDŁAMI HISTORYCZNYMI ( I USTALENIAMI „GRUNWALD 2006-2008 )
O przyjęciu do obozu decydują organizatorzy i dowódca chorągwi – obozu.
~
~
29. Dowódcy chorągwi są odpowiedzialni za swoją chorągiew od początku do końca całej imprezy grunwaldzkiej. W trakcie inscenizacji jak i w obozie. Dbają o dyscyplinę, uzbrojenie oraz realia historyczne wszystkich osób wchodzących w skład chorągwi, (co oznacza nie tylko osoby walczące ale wszystkich mieszkańców obozu). Ponoszą odpowiedzialność przed organizatorami.
30. Bractwa, grupy, osoby indywidualne zostaną zakwaterowane w „obozach chorągwi” zgodnie z uczestnictwem w inscenizacji. Namioty można rozbijać tylko na terenie wyznaczonych obozów, osoby kwaterujące poza obozami chorągwi, traktowane będą jako turyści, a ci proszeni będą o opuszczenie terenów „historycznych” i udanie się na teren pola biwakowego.
32. Każdy mieszkaniec „ Obozu rycerskiego” jest zobowiązany posiadać przy sobie
identyfikator i glejt wystawiony przez dowódcę Chorągwi Grunwaldzkiej (imię,
nazwisko, grupa, osoba odpowiedzialna za grupę).
33. Goście nocujący w obozie powinni posiadać stroje historyczne, które nie zakłócą
wizerunku całości, oraz posiadać przy sobie identyfikator Gościa. Gości nocujących
obowiązuje regulamin „Grunwaldzki”
34. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania realiów historycznych w obozie jak i na polu inscenizacji.
35. Organizatorzy mają decydujący głos w sprawie uczestnictwa grup i osób
indywidualnych w inscenizacji „Bitwa pod Grunwaldem” oraz w sprawie
zamieszkiwania „Grodziska Grunwaldzkiego”. Nie mają obowiązku przedłożenia
argumentów swojej decyzji.
PRZESTRZEGANIA ZASAD OBOWIĄZUJĄCYCH PODCZAS „DNI GRUNWALDU” PILNOWAĆ BĘDĄ: Miecznik wraz justycjariuszami oraz straż obozowa powołana z ludzi z waszych grup.
ZŁAMANIE ZASAD OBOWIĄZUJĄCYCH PODCZAS „ DNI GRUNWALDU”
A W SZCZEGÓLNOŚCI:
· Naruszenie przepisów zawartych w Ustawie o bezpieczeństwie imprez masowych z
dnia 22 sierpnia 1997 r., a w szczególności Art. 17a, pkt. 2, p-pkt. 5),
· Zakazu spożywania alkoholu od godziny 00:00 w dzień inscenizacji, aż do jej
zakończenia,
· Używanie narkotyków i innych środków odurzających,
· Używanie broni czarnoprochowej poza inscenizacją,
MOŻE SPOWODOWAĆ WYDALENIE Z IMPREZY.
PORZĄDKU NA TERENACH „GRODZISKA GRUNWALDZKIEGO” PILNOWAĆ TEŻ BĘDĄ SŁUŻBY OCHRONIARSKIE. SAMOCHODY PARKUJĄCE W MIEJSCACH INNYCH NIŻ WSKAZANE PARKINGI MOGĄ ZOSTAĆ ODCHOLOWANE PRZEZ SŁUŻBY GMINNE, NA KOSZT WŁAŚCICIELA POJAZDU.
ORGANIZATORZY ZASTRZEGAJĄ SOBIE PRAWO DOKONANIA ZMIAN
W REGULAMINIE, JEDNAK NIE PÓŹNIEJ NIŻ DO 03.05.2011.”
1 Zgłoszenia osób do Obozu Artystów i Kuglarzy należy przesłać na mój adres [link widoczny dla zalogowanych] do 03.05.2011. Bez przesłania zgłoszeń w ustalonym terminie, zamieszkanie i przynależność w Obozie NIE JEST możliwa, ponieważ po tym terminie zgłoszeń NIE OTRZYMA SIĘ IDENTYFIKATORÓW. Druki osobowe zostają wypełnione na miejscu przy wpisie u Kanclerza do „Listy Obozowej”.
2 Wszelkie decyzje w nieustalonych sprawach Obozu oraz w innych sprawach spornych podejmuje Komendant Obozu.
3 Na jednego uczestnika połączonych Obozów Artystów i Kuglarzy oraz Ognia przypaść mogą dwie osoby towarzyszące.
4 Podczas „Dni Grunwaldu 2011” będą odbywały się przygotowania do konkursu lub pokazu „Flames of the Night” oraz Teatru Ognia, a wieści o tych działaniach znaleźć będzie można na stronie [link widoczny dla zalogowanych] Warsztaty kuglarskie, sztuk cyrkowych i ognia oraz przygotowania będą odbywały się cały czas bez narzuconego harmonogramu, tak aby ułatwić wszystkim dostęp do tego typu treningu.
5 Uczestników Obozu Artystów i Kuglarzy obowiązują stroje średniowieczne w przedziale czasowym 1350-1420. Ze względu na specyfikę działań dobytek w Obozie MA BYĆ HISTORYCZNY i to będzie wymagane.
6 Wszelkimi sprawami związanymi z intendenturą, administracją, aprowizacją i weryfikacją strojów zajmuje się Kanclerz Obozu. aby był rozpoznawalny - dodatkowo nosi szarfę białą przy identyfikatorze.
7 Wszelkimi sprawami związanymi z budową i funkcjonowaniem Obozu oraz jego bezpieczeństwem zajmuje się Komandor Obozu. aby był rozpoznawalny - dodatkowo nosi szarfę zieloną przy identyfikatorze.
8 Wszelkimi sprawami związanymi z gotowaniem, zaopatrzeniem żywnościowym i sprawami kuchni zajmuje się Ochmistrz Obozu. aby był rozpoznawalny - nosi szarfę niebieską z identyfikatorem.
9 Decyzje tych osób w zakresie ich działania są ostateczne.
10 Składka Obozu została ustalona na 30 zł (20 zł składka obozowa i 10 zł biesiada). termin wspólnej biesiady uzależniony będzie od terminu koncertów lub innych imprez towarzyszących, a ustalone to zostanie na miejscu.
11 Decyzję o rozpalaniu tzw. "prywatnych ognisk" Komendant Obozu podejmie także na miejscu.
i to było na tyle z Regulaminami.....
teraz rzeczywistość:
od dziś możecie wpisywać tutaj zgłoszenia TYLKO ilości osób i TERMINU przyjazdu, a na moją pocztę (którą już podawałem) [link widoczny dla zalogowanych] wysyłajcie dane osobowe. wiele osób jest już wpisana na listy więc nie będzie z tym problemu, jednak niektóre osoby dojrzały, więc ich dane potrzebuję. dzieci pozostają pod opieką rodziców, a jeśli są osoby nieletnie to wyślę druki do podpisania przez tymczasowego opiekuna i rodziców takiej osoby. BEZ TEGO NIE MOŻNA PRZEBYWAĆ W OBOZACH GRUNWALDU 2011.
na zakończenie wyjaśnienia:
1) ŻADNA OSOBA NIEPEŁNOLETNIA NIE MOŻE ZNAJDOWAĆ SIĘ NA TERENIE POLA BITWY PODCZAS INSCENIZACJI, NIESTETY!!
2) odnośnie 8 - jeśli będzie taka potrzeba i zainteresowanie wspólnym gotowaniem, to powołana zostanie taka osoba.
3) odnośnie 10 - z lat poprzednich pozostało trochę pieniędzy z kasy obozowej, więc z tej kwoty została już kupiona piła spalinowa do prac Obozu, a teraz na wiosnę kupiony zostanie namiot magazynowy na schowanie całego sprzętu i pozostałego dobytku aby nie było bałaganu w Obozie. to wszystko jest NASZYM sprzętem obozowym, potrzebnym do jego budowy i funkcjonowania.
w roku zeszłym, nie z naszych ani dostawcy żarełka na biesiadę winy (stonka!!!) oraz z powodu deszczu, biesiada nasza się nie odbyła. ale teraz mamy poszytą PRZEZ WAS wiatę i możemy spokojnie choć w ścisku przy deszczu pobiesiadować. jako iż zapłacona kasa (oprócz zaliczki, która przepadła) była, a żarełko niewspółmierne - koszt biesiady w tym roku to 10 zł.
4) szykują się w okolicach Grunwaldu w naszym Obozie niektórych urodziny Super , więc zapowiada się ciekawa zabawa (Langman, Dawid z GSF, Paweł Rosamarowy, Wiuka, Paweł Komturia, Xenia, Basia, Dawid SBR, Sonia, Marta, Kinga i Tomek oraz Adam - WY WIECIE, HE, HE .................)
5) po naszej biesiadzie mam dla Was krótką (ok 1 minuty), choć nieco kosztowna (... zł) niespodziankę, po której chciałbym abyśmy rozpoczęli PRAWDZIWĄ zabawę w naszym Obozie Gives thy a finger ....
dopisuję 20 stycznia punkt Regulaminu:
12 jako iż nasz Obóz jest obozem "specjalnej troski" i zwie się: Obóz Artystów i Kuglarzy, osoba lub grupa zgłaszająca się i przybywająca do Obozu, winna przybyć z jakimś programem artystycznym, kuglarskim, sowizdrzalskim, ogniowym, ob-scenicznym, teatralnym lub tym podobnym, który będzie przedstawiony u nas w Obozie dla publiczności i uczestników Grunwaldu w określonych terminach od środy do soboty wieczorem. program ten proszę dołączyć do zgłoszeń Obozowych, a termin jego prezentacji ustalony zostanie po przybyciu do Obozu. nie niepokójcie się, aż tak drastycznie nie będzie ten punkt egzekwowany.......
dopisuję 18 kwietnia:
hmmm ......, do 3 maja 2011 zostało 15 dni, a gdzie czas na ewentualną wymianę korespondencji lub weryfikację ubioru albo uczestników? nie wiem co mam o tym sądzić? Think
ja miejsce na Grunwaldzie sobie znajdę .... i może justycję .... i ok 25 chłopstwa pewno też ...
pozdrawiam
Ijon
_________________
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kudłaty
Mistrz Bractwa
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 547
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBR
|
Wysłany: Sob 9:21, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Chętni niech się również tutaj wpisują.
Ja jadę w czwartek.
Druga opcja: poniedziałek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Wymiatacz Postów
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stg
|
Wysłany: Sob 11:59, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ja jadę w poniedziałek
chyba ze coś mi w tym przeszkodzi to w czwartek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiedźma
Nowicjusz
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stg
|
Wysłany: Sob 14:24, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dorzucam siebie do listy uczestników. Raczej pojadę w poniedziałek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nabi
Członek Mafi Postowej
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob 14:28, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
W Czwartek jakby rano dało radę przyjechać to fajnie zdążyłbym na bojówkę, jednak jeśli jest planowane na wieczór, to rozpatruję poniedziałek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomaszek
Nowicjusz
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob 16:00, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ja chętnie się zabiore w czwartek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Darek
Wymiatacz Postów
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie 12:08, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Poniedziałek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Aktywny Amator
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kokoszkowy
|
Wysłany: Nie 12:14, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ja też jadę w poniedziałek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marta050293
Amator Postów
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie 22:03, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
mnie bardziej czwartek urzadza, ale musze sie jeszcze z mezczyzna mym skonsultowac . i tak sobie jeszcze mysle, ze chetnie bym do inscenizacji jako marketanka wyszla. niestety we wtorek mnie nie bedzie wiec nie bede mogla wszystkiego omowic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kudłaty
Mistrz Bractwa
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 547
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBR
|
Wysłany: Nie 0:12, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Przypominam o zgodach na Grunwald od osób niepełnoletnich. Zgode zamieściłem na stronie w skryptorium, ale i tak potrzebna jest moja pieczątka zanim rodzic podpisze, chyba że chce podpisywać w ciemno. U mnie do odebrania gotowe do podpisu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kudłaty
Mistrz Bractwa
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 547
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBR
|
Wysłany: Śro 18:48, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
19.00 czwartek zbiórka pod SCK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nabi
Członek Mafi Postowej
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie 19:04, 17 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za Grunwald! BYŁO MEGA! Turniej na iście mistrzowskim poziomie. Inscenizacja udana, 7 wyszło 7 wróciło i 7 poszło się myć .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|